Annonse

lørdag 26. juni 2010

Så mye å ønske seg

Har vært en tur på Plantasjen i dag. Det er forferdelig vanskelig å begrense seg nå når det er så utrolig mye pent å få tak i. Jeg greide bare så vidt å løsrive meg fra vinranker og fiken, noen flotte palmer, Fucksia, krydderurter og mye, mye mere.

Jeg har et par balkongkasser som trengte innhold, og det var hovedformålet med turen i dag. De skulle vært fyllt til 17. mai, men da var det jo ennå vintertemperaturer ute. Jeg vet ikke helt om jeg ble fornøyd, litt kjedelig i fargene kanskje, men det vokser seg forhåpentligvis til etterhvert og blir tett og fint. Det er det samme i begge kassene.


Jeg fant også en søt, rosa Hibiscus


Og en Datura fastuosa, skjønt det sto Brugmansia fastuosa på den...


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar