Annonse

lørdag 12. juni 2010

Det gror i hagen

På de 10 dagene jeg var borte, har det grodd godt i hagen. Og det gjelder både plantene og ugresset, og plena. Mannen min har klipt plena denne gangen. Ugresset må jeg ta meg av en av de nærmeste dagene. Har fått tatt noen bilder av bedene mine.

Først dette bedet mot nord-øst. Her har det vokst lite. Jeg må kanskje tenke nytt her...


Denne Spireaen har begynt å bli fin. Jeg har to av dem. Er det noen som ser om det er Brudespirea eller Gentspirea?


Her må jeg stusse gresskanten, men ellers begynner det å bli fint. Litt mere blomster nå bare.




Plommetreet blomstrer


Dette treet vet jeg ikke helt hva er. Det får hvite blomster litt som klatrehortensia, flate klaser hvor de ytterste blomstene åpner seg først.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar