Annonse

søndag 9. mai 2010

Endelig i gang igjen!

Jeg hopper i det og oppretter blogg jeg også. I fjor oppdaga jeg til min store overraskelse at de gamle bloggene var borte. Det tok gnisten bort fra hele hageprosjektet mitt. Jeg hadde ikke notert noe annet sted en her på Hagegal hva jeg hadde gjort året før. Dermed fikk hagen skure og gå av seg selv.

Men i år vil jeg gjøre noe med hagen! Starta tidlig med å ruske litt opp i bedene langs husveggen, faktisk før telen var borte. I dag har jeg fått gravd litt dypere og tatt bort en god del ugress fra ett av bedene. Og jeg skal gjøre mere!

De viktigste planene er at alle beden skal utvides. De er alt for smale slik de er nå. Men det er tungt å grave i leire. Det kan være jeg trenger hjelp... Og jeg har lært. Bedet skal være klart FØR jeg kjøper planter. Blir nok en tur ut for å kjøpe jord i dag slik at jeg kan pusle med dette utover i uka.

Lover å skrive litt her framover, om enn så for egen del.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar