Annonse

lørdag 17. juli 2010

Ferietid

I morgen drar vi på ferie i 2 uker. For å hindre for stor spredninga av Lupinene, har jeg klippet av de blomsterstandene som hadde kommet lengst med frø. Jeg vil ha en viss kontroll på hvor mange jeg har i hagen, for de har vokst seg veldig store. Det jeg klippet av slengte jeg ned i en skråning med brennesle og geiterams. Kan jo hende noen av frøene er modne nok til å spire.

Hvis ikke det kommer bra med regn før vi drar i morgen kveld, må jeg vanne hagen. Det ser ikke ut til å være fare for uttørking den nermeste uken, men det er ihvertfall greit at plantene får et forsprang med nok vann.

Dette fatet har fått en god posjon Andemat (akvarie-ugress) fra et av våre tre akvarium. Jeg syntes det ble såpass ok, at det fikk være slik.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar