Annonse

lørdag 21. august 2010

Lite aktivitet i hagen

Må innrømme at aktivitetsnivået i hagen har vært labert de to-tre siste ukene. Jeg har brukt tida til å nyte sommerværet som omsider kom til Trøndelag(etter ferien). Men i går kom regnet, så det er vel bare å få på seg arbeidstøyet igjen i helga.

For et par uker siden tok jeg bilde av min eneste blomstrende peon.


Den står passende nok i det bedet hvor minste datra sådde en salig blanding av rosa sommerblomster.





Det er et par solsikker oppi her også som jeg er veldig spent på fargen av. Ellers står det en mørk rød Klematis inni der og noe jeg tror er en Vierhortensia. Den siste ble flytta hit da plassen den sto på ble okkupert av Sypressen som vi måtte flytte bort fra vinduet i kjellerleiligheten tidligere i sommer. Jeg trodde ærlig talt ikke den blandingen med sommerblomster skulle bli så omfangsrik, men det ble fullt i det lille bedet ja!

2 kommentarer:

  1. Ja, jammen har det vært deilig med litt sommer i midtnorge. Her har det regnet i natt, men dagen i dag har så langt vært strålende. Litt pusling i hagen har det blitt i dag, deilig bare å være ute. Koselig Rosa blomstring hos deg!

    SvarSlett
  2. Har man småjenter blir det fort litt rosa ja. I hagen også.

    SvarSlett