Annonse

tirsdag 6. juli 2010

Det blomstrer i hagen

Har vært ute i hagen og knipset litt bilder de siste dagene.

Denne mørke skjønnheten fant jeg mellom greinene i Spireaen.


Lupinene blomstrer vakkert nå.



Nellinkene begynner å bli fine.


Gresset mitt blomstrer, men har "velta litt" av regn og aktiviteter rundt det. Denne har fått litt støtte fra naboen.


Regn er kjedelig om sommeren, men veldig vakkert. Disse dråpene har falt til ro på Bananbladene. Desverre har bananplanten ikke fått forsiktig nok tilvenning til solen, så den er svidd, eller solbrent som jeg kaller det.


Det var mange av disse vakre "kronene" på verandagulvet mitt for et par dager siden.

3 kommentarer:

  1. Jeg har en forkjærlighet for akeleier, og denne hadde en nydelig farge. Også er jeg enig med deg i at vanndråper er lekkert, men at du får til å ta bilde av plaskene da! det har jeg ikke fått til gitt, men nå fikk jeg lyst til å prøve!

    SvarSlett
  2. Akeleier er helt klart noe jeg skal ha flere av!
    Det har vært rikelig med muligheter til å fotografere regndråper her i Trøndelag. Men jeg har ennå litt igjen for å få bildene helt skarpe... Blir sikkert flere muligheter :S

    SvarSlett
  3. Regn er vanskelig å unngå i Norge, men det er nok også derfor det er så frodig her. Det er likevel helst i solskinn vi tar bilder :-).
    Misunner deg lupinene. Jeg får dem ikke til i min hage. Men kanskje prøver jeg igjen. De er jo så flotte.

    SvarSlett