Annonse

mandag 16. mars 2015

Det går mot vår

Tross sol er det fortsatt vinter i lufta, ihvertfall for en som har blitt forkjølet. Jeg synes det er kald og trodde derfor at hagen min fortsatt lå i vinterdvale, men der tok jeg feil altså. Et kjapp tur ut, godt inntullet i tykk fleesjakke og skjerf avslørte at våren er på vei!

Den søte hestehoven er velkommen, enn så lenge.


Disse små Krokusene er veldig søte og ser ut til og trives flere steder i hagen. Større utgaver har for det meste forsvunnet etter et par vintre. Så langt så jeg bare én blomsterknopp. Jeg håper på flere.


Snøklokkene blir visst ikke mange i år, men de er hjertelig velkomne de få som er tilstede.


Her er det Tulipaner som kommer opp i le av fjorårets kvister av Løytnantshjerte. Den titter så vidt opp selv også og kommer nok til å glede meg med sine vakre bjeller mange uker framover.


Da er det bare og håpe at forkjølelsen slipper taket så sola og hagen kan nytes uten skjerf :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar